reklama

Monológ uprostred noci

Som rozhádzaná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

ako biele zrnká ryže rozsypané po púšti

Som vykradnutá kaviareň

deň pred inventúrou

Uprostred noci

myslím na minulosť

Asi som sa stratila v čase...

alebo iba v tomto meste?

Každopádne

som stratená

ako sa strácajú ponožky v práčke...

Život je veľká hlučná práčka

ľahko s tebou zatočí...

Mne sa už z neho točí v hlave

som vytočená

zmätená

a nezmyselná...

Ako pokazený digestor

nad páriacimi hrncami

Potrebujem opraviť...

Annamária Hulinová

Annamária Hulinová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Raz všetko pochopím a odhalím ti skryté súvislosti vecí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu