reklama

Svet je niekedy veľmi útulné miesto

Svet je niekedy veľmi útulné miesto

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

je tu teplo a čvirikanie vtákov

je tu drevená lavička v parku

vôňa orgovánov

a moja žltá sukňa

Som tu

pod krehkou škrupinou neba

ktorá ma chráni pred smrťou

Mám plné telo pocitov

ktoré striedam ako letné šaty

pocit bezpečia

pokoj

pocit jednoduchej radosti

šteklenie na jazyku

pekné pocity...

v hrudi sa mi pomaly rozlieva teplé mlieko...

Annamária Hulinová

Annamária Hulinová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Raz všetko pochopím a odhalím ti skryté súvislosti vecí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu