reklama

Vonku je zima

Zamrzla mi posteľ

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

zem

a záclona

ale

nechala som otvorené okno

...ešte deň...

kvôli Kláre ktorá na nič nečaká

ktorá vravela že prídeš zajtra pretože je piatok

ktorá sa mýlila...

Je sobota 

večer

zatváram okno

aby som mohla aj ja na nič nečakať

s krikľavo žltým papierovým náramkom na pravej ruke

sa vozím výťahom

hore dole

a túžim byť natoľko ťažká

aby ma neudržal...

Annamária Hulinová

Annamária Hulinová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Raz všetko pochopím a odhalím ti skryté súvislosti vecí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu