reklama

Minúta z noci

Videla som ju

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

prišla

keď mi z periny vytŕčali bosé chodidlá

Jednou rukou som sa podopierala

druhou liečila

tak ako ma to naučila

Naučila ma tancovať

pozerať sa na mesiac

stáť uprostred izby

až kým nezmiznú steny

byť vánok

a oheň

byť slobodná

ona...

Zobrala si

môj detský strach

z tmy

a opäť sa premenila na neviditeľnú...

Annamária Hulinová

Annamária Hulinová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Raz všetko pochopím a odhalím ti skryté súvislosti vecí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu