reklama

Dievča s promiskuitným perom

Kúpila som si modré pero

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 aby som si zapísala sen

Zapísala som ho

a zamyslela sa

nad budúcnosťou

Budem

si zapisovať sny

zároveň však aj

kresliť po rukách

písať rečnícke otázky

záznamy z dní

vety z kníh

kresliť hlúpe obrázky...

Budem

si dávať modré pero do vlasov

škrabkať ním seba

aj toho

koho mám rada

Toto pero

bude vlastne

neskutočne promiskuitné

Trochu mi to vadí

preto zvažujem...

Možno by bolo dobré

mať na každý účel

osobitné modré pero

Lenže to je kopec peňazí

Takže

budem dievča

s promiskuitným perom

a prázdnymi vreckami

ktoré si zapisuje sny...

Annamária Hulinová

Annamária Hulinová

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Raz všetko pochopím a odhalím ti skryté súvislosti vecí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu